Jdi na obsah Jdi na menu
 


PROČ BY JSTE MĚLI VYUŽÍVAT RUČNÍHO MYTÍ??
Hlavní argument je takový, že ruční mytí je jediný nejšetrnější způsob umývání automobilů. Ručním mytím z Vašeho automobilu šetrně odstraníme jakoukoliv špínu. Představte si, že Vás někdo bude drhnout rejžákem a obyčejným vysoušecím mýdlem. Asi to dlouho Vaše pokožka tolerovat nebude. Stejně jako Vaše pokožka i lak Vašeho vozidla potřebuje exkluzivní péči. Pokud chcete aby vydržel. A nemluvíme pouze o laku vozidla. Kdy vám naposledy mycí linka umyla podběhy nebo samotné disky? Ruční mytí je všestranná služba a mnohem jemnější než mytí v lince. I časové provedení je dnes již srovnatelné s dobou, kterou by jste strávili v mycí lince.
Ruční mytí se dnes již ale netýká pouze exteriéru, kompletní hloubkové čištění interiéru vozidla se stává velmi oblíbenou službou. A my jsme za to rádi, V automobilu dnes trávíme velmi mnoho času a řekněte sami - doma si také nelehnete do špinavé postele. Úplně stejně nechcete trávit většinu času ve špinavém autě. Chceme mít komplexní komfortní požitek z našeho automobilu.  


Přijeďte se přesvědčit sami. Těšíme se na Vás.

 
 

Poškození chromu a plastu agresivní chemií

Co všechno může provést agresivní chemie v kartáčové myčce s chromovými a plastovými prvky na vnějším povrchu Vašeho vozidla můžete vidět na fotografii. Proč se to děje? Kartáčové myčky musejí používat velmi agresivní chemii - kyselou nebo alkalickou, aby vozidla ve výsledku odjížděla co nejčistší. Tato chemie následně způsobuje blednutí chromových, plastových i všech skleněných povrchů na Vašem vozidle. Dalším problémem je smývání ochranného vosku na laku a tím urychlování poškozování povrchu vozidla vnějšími vlivy. 
Při ručním mytí se proto používají šampóny na mytí s neutrálním PH, tak aby se lak a jeho ochrana poškodila co nejméně. Pokud je nutné použít agresivnější chemii - odstraňování polétavé rzi, asfaltu... doporučuje se při mytí vozidla použít tekutý vosk na doplnění ochrany laku, v nejlepším případě spojení s novým voskováním nebo nano ochranou.

Kartáčové myčky Vám ovšem nepoškodí jen ochranu laku, mohou poškodit i samotný lak vytvořením malých vlasových škrábanců. Bohužel se to děje i v kartáčových myčkách, které se pyšní textilními kartáči. V horším případě Vás kartáče zbaví i zrcátka, antény, kliky, stěrače... čehokoliv za co se lze zachytit a utrhnout.

Myslete na to až pojedete mýt Vaše vozidlo.

 

 

Dezinfekce klimatizace ultrazvukem

Dezinfekci klimatizace ultrazvukem je možné provádět kdykoliv během roku. Nejvhodnější čas je před začátkem sezóny a po ukončení sezóny používání klimatizace.

Proč provádět dezinfekci klimatizace? Představte si vzduchový systém Vaše vozidla, v něm se při běžném používání usazují různé druhy bakterií, plísní, mikroorganismů, pyly, nikotin i výfukové plyny a průmyslové znečištění. Tyto nečistoty se při spouštění klimatizace dostávají do kabiny vozu, kde je následně vdechují cestující. Často pak dochází k alergické reakci, podráždění očí a nepříjemnému zápachu ve vozidle. 
Pokud pociťujete tyto problémy při spouštění klimatizace, neváhejte využít tuto službu vyčištění klimatizace ultrazvukovou metodou.

 

 

Wolf's Titan Nanotechnology

S nanotechnologiemi se v posledním roce roztrhl pytel. Náš team si zvolil nanotechnologii značky Wolf's. Všechny nanotechnologie fungují na stejném principu, ale námi zvolený produkt úspěšně zapojil do prémiové ochrany laku vozidla i kombinaci křemíku a teflonu.

Aplikace nanotechnologie trvá 12 hodin - mytí vozidla, perfektní vysušení vozidla, odstranění polétavé rzi a asfaltu, vyčištění laku vozidla clay gumou, aplikace nano produktu, vyzrání. 
V případě staršího vozidla, či více poškozeného laku je nutné před samotnou aplikací lak vyleštit a opravit nedostatky.

Výdrž aplikace se uvádí až 24 měsíců, pro dokonalou ochranu laku Vašeho vozidla doporučujeme opakovat aplikaci po 12-18 měsících.

Cena je velmi individuální a odvíjí se od velikosti vozidla a kvality laku - 3.000 - 35.000 Kč aplikace. Doporučujeme osobní konzultaci v našem centru.

 

 

Jakou péči věnovat svému automobilu, aby byl stále krásný a jízda v něm nám přinášela mnohem více než jen dobrý požitek z jízdy.

Pokud své auto miluji a chci udržet vzhled interiéru a exteriéru na perfektní úrovni je potřeba se zamyslet nad tím, jakou péči mu věnovat. Vozidlo není jen krabička plechu s plastovým a čalouněným vybavením interiéru. Za nás můžeme říci, že se nic nevyrovná komfortnímu pocitu s krásně čistého vozidla nebo pohledu na dvě stejná vozidla s jasným pocitem že to naše je něčím krásnější a nepřestává nás bavit. Ať už jste automobil zdědili po dědečkovi, dostali pracovní po kolegovi nebo si objednali nový automobil Vašich snů u svého dealera, vždy je potřeba řídit se základními kroky v péči o vozidlo. Individuálně se přistupuje ke starším vozidlům dle Vašich požadavků a dalších specifických rysů vozidla.

Pojďme si tedy říci něco k základní údržbě automobilů.
U každého automobilu je potřeba všechny jeho části dokonale zakonzervovat a ochránit před nepříznivými vlivy okolí. U exteriéru je to z největší části lak, dále plastové a chromové části, kola a v neposlední řadě sklo. V interiéru mluvíme o látkovém nebo koženém čalounění, plastové, kožené, látkové, gumové nebo dřevěné povrchy a opět sklo.

Proč čistit a konzervovat všechny části vozidla?
- protože bude auto čisté J
- z dlouhodobého hlediska veškeré povrchy budou chráněny proti okolním vlivům a prodlouží se jejich životnost
- zlepší se samotná následná údržba vozidla, ať už svépomocí nebo při pravidelných návštěvách mycího centra

Pravidelnost = zajištění nejideálnější péče o Váš vůz
- mytí vozidla minimálně 1x za 14 dní
- suché čištění vozidla minimálně 1x za měsíc
- hloubkové čištění vozidla 2x do roka
- čištění a impregnace kůže 4x do roka
- péče o lak 1-2x do roka (dle zvolené ochrany a typu karoserie)